Старша дама здобула перемогу в судовій справі проти підприємниці Кароліни Еррери: про що йшлося у конфлікті (знімок)
З'ясування стосунків затягнулося майже на три роки.
Літня миловарка з Перу, Марія Кароліна Еррера, здобула перемогу в судовому процесі проти відомої модельєрки Кароліни Еррери, захистивши своє право використовувати власне прізвище як торгову марку.
Цю інформацію передає Oddity Central.
Марія Кароліна Еррера живе в Ате-Вітарте, житловому районі Ліми, Перу, де вона керує своїм невеликим ремісничим миловарним бізнесом. Вона завжди жила стриманим, тихим життям, але 2021 року стала відомою в усьому Перу і навіть в інших країнах Південної Америки після того, як вступила в судову тяганину з корпорацією, що належить венесуельській дизайнерці Кароліні Еррері.
Все почалося з того, що син Марії Кароліни, Даріо Моралес, здивував її, подавши заявку на реєстрацію її мильного бренду "La Jabonera by María Herrera" до Національного інституту захисту конкуренції та інтелектуальної власності (INDECOPI). Заявка була негайно оскаржена компанією Carolina Herrera Ltd., чиї юристи заявили, що ще один бренд Herrera у сфері косметики в Перу може спричинити плутанину серед споживачів.
Орган, що займається регулюванням і захистом інтелектуальної власності в Перу, INDECOPI, опинився перед складним завданням - розв'язати конфлікт між місцевою підприємницею, яка прагнула використовувати своє прізвище як торгову марку, та великою міжнародною компанією, яка захищала свої інтереси на перуанському ринку. Обидві сторони представили вагомі аргументи, і INDECOPI знадобилося понад два роки для ухвалення остаточного рішення.
"Моє ім'я Кароліна Еррера, воно зазначене в моєму посвідченні особи, і я перуанка", - наголосила бізнесвумен. "Я маю повне право на його використання на власний розсуд. Мій син хотів зробити мені різдвяний сюрприз і зареєстрував торгову марку. Незабаром після цього я отримала повідомлення від юриста з пропозицією допомоги у вирішенні питання з INDECOPI. Я була здивована і спитала: "Що сталося?"
Виявилося, що компанія Carolina Herrera Ltd. заблокувала реєстрацію торгової марки La Jabonera by María Herrera, аргументуючи це тим, що обидві компанії займаються продажем косметичної продукції, і схожість назв може заплутати споживачів та завдати шкоди репутації бренду модельєрки. Більшість інших власників малого бізнесу, ймовірно, просто відмовилися б від реєстрації та обрали іншу назву, аби не вступати в протистояння з глобальним гігантом. Проте син Марії Кароліни наполіг на тому, щоб вони боролися в цій справі.
Син жінки, яка працювала адвокатом, заявив, що його матір не лише мала ім'я Кароліна Еррера, але й наголосив, що прізвище Еррера є доволі поширеним у Перу, тому немає ризику сплутати його з відомим брендом Carolina Herrera. Він також підкреслив, що обидва бренди суттєво різняться як за дизайном логотипів, так і за асортиментом продукції.
Після більш ніж двох років судового процесу, який містив декілька апеляцій, INDECOPI виніс рішення на користь Марії Кароліни Еррери, зазначивши, що ризик сплутування між двома брендами відсутній, і що обидва можуть без проблем співіснувати на ринку. Ця перемога є важливою не лише для миловарки, але й для інших малих підприємців, які хочуть використовувати свої юридичні імена як бренди. Наприклад, у Перу налічується понад 230 726 перуанців з прізвищем Еррера.
Нагадаємо, що кафе звернулося до суду через клієнта, який залишив надзвичайні чайові. Те, що спочатку виглядало як добрий вчинок, швидко перетворилося на серію загрозливих листів.