Державний банк закриває рахунки після звичайної трансакції: хто ризикує втратити свої кошти?
Державний ПриватБанк вживає заходів щодо блокування рахунків своїх клієнтів навіть при здійсненні простих операцій, таких як отримання грошового переказу. Це підтверджується скаргою однієї з клієнток, розміщеною на платформі "Мінфін".
Громадянка України повідомила, що ПриватБанк заблокував її банківську картку без жодних очевидних причин. Крім того, їй не надали жодних пояснень щодо цієї "санкції".
"Такого нахабства ще не зустрічала. Заблокували карту (мало того що без рішення суду) так ще й причину не вказують", - обурилася клієнтка.
За словами клієнтки, в банку їй зрештою заявили, що причиною блокування став грошовий переказ, що надійшов на рахунок. Нібито відправник коштів подав скаргу на свою операцію, а "Приват" заблокував усі кошти, що були на картці одержувача.
"Спочатку зазначили, що скарга надійшла від особи, яка переказала мені гроші, потім вказали, що це пов'язано з запитом, на секундочку! Служби безпеки іншого банку! Я запитала, щоб надали посилання на законодавчий акт, на основі якого мені обмежили доступ до моїх грошей. Відповідь банку вразила мене — виявляється, все регламентується їхніми внутрішніми правилами," - обурилася українка.
Інформаційний портал Знай раніше повідомляв, що "ПриватБанк" не в змозі зупинити широкомасштабне викрадення коштів з рахунків українських громадян, яке відбувається через американські компанії.
Наш портал також повідомляв, що ПриватБанк підвищує процентні ставки за кредитами, через що українці стикаються з серйозними фінансовими труднощами та не можуть вибратися з боргової ями.
Також інформаційний ресурс Знай інформував про те, що шахраї активно діють з Латвії, тому клієнтам ПриватБанку слід бути дуже обережними.