Критики висловлюють позитивні відгуки про STALKER 2, відзначаючи його інтригуючий нелінійний сюжет - games
До виходу S․T․A․L․K․E․R․ 2: Heart of Chornobyl лишається трохи більше місяця, однак деякі західні видання вже отримали обмежені копії для себе, щоб написати перші відгуки. В одному з таких прев'ю, яке не розкриває надто багато, ми отримали декілька цікавих оновлень.
У свіжому огляді, опублікованому на порталі ігрового видання IGN, був представлений нелінійний сюжет проєкту та його різноманітні особливості. Зокрема, наголошується, що гравцям варто очікувати надзвичайно адаптивних реакцій навколишнього середовища на їхні дії, вибори та рішення.
Ознайомтеся з трьома ключовими особливостями, які будуть представлені у S.T.A.L.K.E.R. 2 після його запуску, але не з'являться в день виходу гри.
З самого початку гри учасники опиняються в Чорнобильській зоні відчуження, уважно скануючи територію за допомогою детекторів у пошуках радіоактивних аномалій і цінних артефактів, що ховаються в її глибинах. У цей початковий момент випадкова зустріч веде гравця до заплутаних побічних місій, де навіть найменші вибори можуть мати значний вплив на розвиток подій, формуючи широку сюжетну лінію, як зазначають оглядачі.
Персонаж відправив мене на квест, щоб перевірити свого друга, і ланцюжок інших невеликих квестів розблокувався, тому що я вирішив допомогти одній людині, повз яку міг би просто пройти, якби виконував основні сюжетні місії. Це був ранній приклад того, як один невеликий побічний квест може почати розгалужуватися на більший і більш залучений сюжет,
— стверджує Дестін Леґарі з IGN.
У цьому динамічному та насиченому світі взаємозв'язки мають велике значення, а сюжетні нитки ведуть у безліч нових напрямків. Так стверджують щасливці, яким пощастило випробувати гру раніше за інших.