Відкриття проєкту Літковської: Підпільна пошта, традиції та "Жнива" з участю Данилюка, Jerry Heil, Krutь та інших. Фотозвіт.
Проєкт являє собою відображення майже 20-річної історії бренду.
Дизайнерка Лілія Літковська в рамках Ukrainian Fashion Week, яка наразі проходить у Києві, представила свій новий проєкт під назвою "Жнива".
Він став уособленням 20-річної історії розвитку бренду, а назва відсилає до "збору врожаю" - тобто всього, що трапилося із дітищем дизайнерки за цей час.
Головним джерелом натхнення "ZHNYVA" стала підпільна пошта, яка діяла в Україні у повоєнні роки середини минулого століття. Тоді секретною мережею українці листувалися, використовуючи марки створені тогочасними видатними митцями.
Літковська відтворила підпільну пошту, вшановуючи традицію листування. Дизайнерка привезла до Києва стрічки із побажаннями миру та перемоги від жителів Парижа, а під час презентації гості могли надіслати їм листи з подякою. Для цього проєкту команда бренду спеціально виготовила марки.
На заході також організували виставку, що включала 80 фотографій. У цих знімках були зафіксовані найзначніші етапи з майже двох десятків років діяльності бренду Litkovska.