Медіа Forbes Ukraine інформувало про напад ботів на канал у Telegram.
Атака сталася після виходу матеріалу, в якому розглядалися інформаційні атаки в українському сегменті "Телеграм".
Онлайн-видання Forbes Ukraine розповіло, що його телеграм-канал став об'єктом атаки ботів. Протягом двох днів кількість підписників збільшилася більш ніж на 20 тисяч.
"Це аномальні показники, які свідчать про неорганічний приріст аудиторії. Майже всі нові підписники -- фейкові акаунти", -- заявило медіа.
У публікації наголосили, що ця активність не має зв'язку з діями команди і припустили, що її мета може полягати у спробі скомпрометувати медіа шляхом фальшивого збільшення аудиторії.
"Наша команда активно працює над видаленням цих ботів. Ми високо цінуємо довіру наших читачів і залишаємося відданими принципам чесності та якості журналістики," -- зазначило медіа.
Із 37 тисяч підписників напередодні вночі до 12:00 19 вересня кількість підписників зросла на 20 тисяч. Аномальна хвиля підписників виглядає максимально фейковою: акаунти без аватарок, нікнейми -- з одного слова, й додаються хвилями, розповів технічний керівник медіа Віктор Кіщак у коментарі dev.ua.
В телеграм-каналі медіа спостерігається штучне зростання підписників, при цьому ботів активно усувають.
За його словами, причини атаки невідомі, такого типу атака на видання здійснюється вперше.
"В минулому Forbes уже стикався з нападами, які проявлялися у вигляді фальшивих рекрутингових кампаній або спам-атак на редакцію," - зазначив Кіщак.
Він висловив припущення, що напад міг бути спровокований публікацією.
"16 вересня на Forbes.uа ми опублікували текст-дослідження про те, як влаштований бізнес на медійних атаках Telegram-каналів. У ньому згадується багато великих Telegram-каналів і вартість розміщення платних постів. Можливо, це причина спам-атаки на нас", -- зазначив Віктор Кіщак.
Мова йде про публікацію під назвою "Руйнівники репутації", у якій йдеться про те, як відомі телеграм-канали перетворюються на ефективний засіб для здійснення чорного піару. Автор детально описує механізм функціонування цього бізнесу та фінансові витрати, які несуть замовники медіаатак.