Тарифи залишилися незмінними, проте платіж збільшився: Київводоканал "потішив" своїх клієнтів.
Деякі користувачі можуть отримати платіжки за водопостачання з несподівано високими сумами. Про те, кому це може стосуватися, повідомили на офіційній сторінці "Київводоканалу" у Facebook.
У комунальному підприємстві звернули увагу, що з 1 по 9 число цього місяця облікові системи будуть закриті для підготовки рахунків за попередній період. Сім'ї, які не встигнуть надати показники своїх лічильників до зазначеного терміну, можуть отримати платіжки з неправильною сумою нарахувань.
У водоканалі пояснили, що без актуальних показників розрахунок суми до оплати буде здійснено за даними за минулі місяці. Відповідно, якщо тоді споживання було більшим, то й заплатити доведеться більше.
"Якщо ви не встигли або забули подати показники вчасно, цього місяця нарахування буде здійснене за середніми значеннями ваших лічильників, взятими з попередніх періодів," - повідомили споживачів.
Фахівці "Київводоканалу" зазначили, що якщо тривалий час не передавати показники лічильників, то може утворитись значна заборгованість через неправильні нарахування.
Споживачів просять надавати свої показники щомісяця в період з 10 числа до останнього дня місяця.
Раніше інформаційний ресурс Знай інформував про важливе попередження від "Київводоканалу" та "Київтеплоенерго": як уникнути зайвих витрат.
Наш портал також повідомляв про перевірку лічильників тепла та води: "Київтеплоенерго" надіслало звернення до споживачів з нагадуванням.
Також інформаційний ресурс Знай інформував про зміни у комунальних тарифах у жовтні: українцям було повідомлено про можливе підвищення на 50%.